Nuffnang

Tuesday, June 10, 2008

Selamat Hari Lahir SPBYdP Agong


Sabtu, June 7, kami dpt jemputan untuk majlis sambutan ulangtahun Yg di Pertuan Agong. Majlis diadakan di kediaman duta malaysia di Vienna. Majlis makan2 mcm tak boleh dilepaskan.. makan free la katakan. kat sini susah nak ada majlis2 makan free mcm ni.. haha.. Sambil tu boleh la jumpa orang2 Malaysia yg tinggal di Austria ni. Biasala masjlis macam ni selain makan2.. sembang2 laaa... tapi yg tak bestnya, kena pakai pakaian formal la sket, baju kebangsaan, batik atau suit. Leceh betull... tapi takpa.. berbaloi...

tengok gambar je la ye.. tak tau nak cerita apa lagi... hehe

No comments: